6010151601 |
Descobertes i intercanvis per aprendre del nostre entorn |
2021-2022 |
Taller. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
19/3/2022 - 7/5/2022 (15 hores) de 9:00h a 13:00h |
|
CRP de l'Alt Urgell |
|
Albert Vives, 12 (La Seu d'Urgell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Alt Urgell
|
| |
|
Podeu venir amb la família. |
| |
Inscripció |
07/01/2022 - 18/01/2022 |
|
DATA INICI PROVISIONAL |
| |
Descripció i Metodologia: |
Trobada adreçada a docents que volen descobrir i conèixer l'entorn més proper dels parcs naturals de l'Alt Pirineu i del Cadí-Moixeró i compartir recursos i propostes educatives per fer fora de l’aula amb l’alumnat. L'activitat consta de tres sortides en dissabte. Una d'elles serà a peu des de La Seu d'Urgell i les altres dues es faran al Parc Natural de l'Alt Pirineu i al Parc Natural del Cadí-Moixeró respectivament.
|
| |
Objectius |
- Conèixer la xarxa d’espais naturals protegits de Catalunya i el seu sistema de gestió
- Descobrir els valors naturals, culturals i històrics del Parc Natural del Cadí-Moixeró i el Parc Natural de l’Alt Pirineu
- Reconèixer les principals problemàtiques d’un Parc Natural (fent especial èmfasi a les espècies invasores de flora i fauna)
- Conèixer eines i recursos per realitzar activitats EA amb l’alumnat, en un entorn proper al centre educatiu
- Compartir experiències i coneixements
|
| |
Continguts |
- Biodiversitat i canvi climàtic
- Espècies autòctones i invasores
- Propostes educatives, recursos i dinàmiques
|
| |
Formador/a |
Núria Canals
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
|
| |
E-mail |
se-alturgell@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dissabte |
19/03/2022 |
0900 |
1300 |
Sessió 2 |
dissabte |
30/04/2022 |
0900 |
1300 |
Sessió 3 |
dissabte |
07/05/2022 |
0900 |
1300 |
|
| |